וילונות רומאים

חדר

וילון רומאי מחברת Blinds-US המציעה לכם פתרון הצללה ייחודי, המשלב בין איכות ברמה גבוהה לבין יופי וסגנון. וילון רומאי, שמשווק על ידי החברה, מגיע בסגנונות שונים, במבחר של עיצובים מרשימים וגם בכמה אופציות של פתיחה.

וילון רומאי, שהפך לאלמנט הצללה ואלמנט עיצובי מבוקש מאד בשנים האחרונות משתלב, ובאופן מושלם, בכל חדר בבית. אפשר להתקין אותו בסלון, במטבח, בפינת האוכל וכמובן גם בחדרי השינה. שילוב בין יופי לאיכות.

וילונות רומאים שמשווקים לכם על ידי Blinds-US הינם וילונות, הכוללים רצועת בד אחת שלימה, שיכולה לכסות חלקים מהחלון או את החלון כולו, בהתאם לבחירתכם.

איכות הבד של וילון רומאי משווה לבית כולו, ובמיוחד בחדר שבו הוא מותקן, מראה מסוגנן יותר בזכות איכות הבד ואופן עיצובו. וילון רומאי מעניק לחלל את מידת ההצללה הנדרשת לו ומאפשר לשוהים בו ליהנות מתאורה רכה ונעימה.

את הוילון הרומאי אפשר למצוא במגוון רחב מאד של טקסטורות וגם הדפסים שונים, וכן בסוגים שונים של פתיחה. ישנו וילון המגיע כיחידה אחת שניתן לפתוח אות, בהתאם לצורך, וגם כזה הכולל מספר שכבות וחלוקה לשלבים. ישנו וילון המעוצב בסגנון קלאסי כפרי מאד וגם וילון רומאי רך המעוצב בסגנון מודרני חדשני. אפשר לכוון את פתיחתו בהתאם לצורך ובהתאם לכמות האור שבה מעוניינים. ניתן לשלב וילון רומאי בחלונות קטנים ומאורכים וגם בחלונות גדולים ורחבים.

וילונות רומאים – שאלות ותשובות

מה מבדיל בין וילונות רומאים לוילונות גלילה מסוגים אחרים?

כפי שתוכלו לראות כאן בקטלוג הוילונות הרומאים שלנו, מרביתם נפתחים ונסגרים בתצורה של גלילה, בדומה לשלל וילונות הגלילה שאנחנו משווקים. בעוד אכן רבים מהווילונות הרומאים שתמצאו בשוק ובבתים של אנשים הם בפועל וילונות גלילה, קיימים הבדלים מהותיים בין שתי קטגוריות אלו:

בתור התחלה, לא כל הוילונות הרומאים הם וילונות גלילה. ישנם דגמים מסוימים של וילון רומאי, דוגמת וילון רומאי רך, אשר אינם נגללים מטה ומעלה אלה נפתחים לצדדים. אך ההבדל המשמעותי יותר בין וילון רומאי לבין וילון גלילה "רגיל", הוא כי גם כאשר הווילון הרומאי נפתח בגלילה למטה, מדובר בצורת גלילה ייחודית ומובחנת – הווילון הרומאי נאסף/נפתח שלב אחרי שלב, בצורה מדורגת שמיד ניכרת לעין. זה חלק ממה שמעניק לו את המראה היוקרתי, האלגנטי והמלכותי ממש.

לאילו סגנונות עיצוב פנים מתאים וילון רומאי?

וילונות רומאים ניחנים כאמור במראה יוקרתי, אלגנטי, מסוגנן ובמקרים מסוימים מלכותי ממש. לכן, הם בדרך כלל יתאימו יותר לעיצוב פנים מושקע, בסגנון אירופאי ואלגנטי, כמו גם לעיצוב מודרני, לפחות ברבים מהמקרים. בניגוד לסוגי וילונות פשוטים יותר, וילונות רומאים אינם מתאימים לכל קו עיצובי ולכל סגנון עיצוב פנים. אך במקרים הרבים בהם הם כן מתאימים (למשל, כמעט בכל חדרי השינה), מדובר בתרומה משמעותית ביותר לעיצוב הפנים ולאווירה הנעימה והמסוגננת שתאפיין אזור זה של הבית.

מה מידת חסימת האור של וילון רומאי?

התשובה לשאלה זו תלויה כמובן בסוג הספציפי של וילונות רומאים בהם משתמשים. למשל, במקרה של וילון רומאי רך חצי שקוף, לא ניתן להגיע להאפלה מלאה והווילון מאפשר לאור טבעי להיכנס לחדר גם כשהוא סגור. במידה ומעוניינים בהצללה משמעותית יותר, ניתן להזמין וילון רומאי העשוי מבד האפלה, למשל, ולקבל אפשרות להאפיל ולהחשיך את החדר לחלוטין. במילים אחרות – וילון רומאי הוא התצורה הכללית של הוילון, עם כמה מאפיינים ומוטיבים עיקריים אותם ניתן למצוא בכל סוגי הווילונות הרומאים השונים. אך הבד עצמו משתנה מדגם לדגם, ועמו גם פוטנציאל חסימת האור.

כיצד ניתן לנקות וילון רומאי?

מכיוון שמדובר בסוג יחסית יוקרתי ואלגנטי של וילון, רבים חוששים כי לא ניתן יהיה לנקות ולכבס בקלות בד מסוג זה, מה שיכול להוות בעיה מציקה. אך חשוב להכיר כי זהו לא המקרה – וילונות רומאים מיוצרים כיום מבדים אותם ניתן פשוט להכניס לכביסה, בהתאם להוראות היצרן (על פי רוב נרצה לכבס בתוכנית של כביסה עדינה ובמים קרים יחסית, על מנת שלא לפגוע ולעוות את בד הוילון). עם זאת – חשוב לבדוק ולשאול לפני שאתם קונים בנוגע לדגם ספציפי זה, והדרך המומלצת לנקות אותו. גם במקרה של הוילונות הרומאים העדינים יותר שאנחנו מוכרים, דוגמת וילון רומאי רך, מדובר בבד אותו ניתן לכבס ללא כל חשש.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]