עיצוב חדר השינה באמצעות וילונות

עיצוב חדר השינה באמצעות וילונות

אין זה סוד שחדר השינה משמש עבור רבים מאתנו כמעין מקום מפלט משגרת היום העמוסה. לא בכדי חדר השינה הוא המקום בו אנו זוכים לזמן איכות פרטי עם אהובינו, בו אנו רובצים בנחת כשזקוקים למנוחה, בו אנו מתחילים את היום ומסיימים רגע לפני השינה ולא פחות חשוב, בחדר השינה אנו ישנים והרי כל המחקרים יעידו כי שינה טובה היא מאוד מועילה. בכל הנוגע לעיצוב הבית, חדר השינה הוא החדר שמייצג אותנו באופן בלעדי מכיוון שהוא מיועד לנו ורק לנו, בניגוד לחדרים אחרים החשופים לעוד אנשים. לכן, בבואנו לעצב את חדר השינה, זו ההזדמנות להפוך את למציאות את כל החלומות הכמוסים.

הגדרת הסגנון מראש

בבואנו לעצב את חדר השינה, רגע לפני שאנו מתחילים לדסקס על כל הטרנדים החמים שקיימים בעולם העיצוב, כדאי להחליט מהו הסגנון העיצובי המועדף עלינו. החלטה על הקו העיצובי הרצוי מבעוד מועד תוביל אותנו לכדי יצירת חלל הרמוני ואחיד ותעזור לנו להיות חדורי מטרה וממוקדים בהשגת המטרות העיצוביות שלנו. כמו כן הגדרת הסגנון הרצוי לחדר השינה, תעזור לנו לבחור את הרהיטים המושלמים כמו למשל מיטה, ארון ושידות, להתאים את התאורה ולקבוע את מיקום המנורות וגם לסגנן את החדר על ידי אלמנטים עיצוביים כמו מראות ווילונות.

עיצוב חדר השינה באמצעות וילונות

אם בעבר לווילונות היו שימושים פונקציונליים בלבד כגון הצללה והענקת פרטיות, כיום ווילונות הפכו לטרנד החם בעולם העיצוב והם משמשים כאלמנט עיצובי מרכזי בחדרי שינה רבים. למעשה, עיצוב חדר השינה באמצעות ווילונות זו אינה תורה מסיני, יחד עם זאת, רצוי שהווילונות שבחרתם יתאימו לחלל החדר ולא רק יסברו את העין. לכן, לפני שאתם בוחרים ווילונות שימו לב ליתרונות של החלל המיועד כמו גם לנקודות התורפה שלו ובחרו בווילונות שיתנו מענה לצרכים העולים מיתרונות וחסרונות אלה.

וילון לכל חלון

בעיצוב חדר השינה באמצעות ווילונות מומלץ לוודא כי אכן הווילונות מתאימים לחלון אותו הם מיועדים לכסות. כך למשל לא מומלץ להעמיס בד על חלונות קטנים כמו שלא מומלץ לחסוך בבד במידה וחלונות חדר השינה שלכם גדולים במיוחד. דגש נוסף שיש לשים אליו לב בעיצוב חדר השינה הוא מידת האור הטבעי ומידת ההצללה הרצויה. כך למשל, אם חדר השינה שלכם זכה בתאורה טבעית חזקה כדאי שתבחרו בווילונות עם אחוז הצללה גבוה, שיתנו מענה לאור השמש החזק בשעות הבוקר המוקדמות. אור חזק מהווה יתרון אדיר בזמן ערות אך בזמן השינה, קרני שמש חזקות עלולות למנוע מכם לישון.

התאמה בין אביזרי הטקסטיל השונים.

על מנת ליצור הרמוניה בחדר השינה התאימו את סוג בד הווילונות לאביזרי טקסטיל נוספים בחדר, כמו למשל מצעים, כריות ושטיחים וקחו בחשבון שישנו משקל רב לסוג הבדים אותם אתם בוחרים. כך למשל בדים רכים כמו משי או סאטן יוצרים תחושה של קלילות ואווריריות בעוד שבדים נשפכים יותר כמו קטיפה ואורגנזה יעניקו לחדר השינה יותר דרמטיות ויוקרתיות. אם ברצונכם להעניק לחדר אווירה יותר טבעית ואורגנית כדאי שתבחרו בבדים כמו כותנה או פשתן ואם חדר השינה שלכם מאופיין במראה מודרני תעשייתי וילונות גלילה יהיו פתרון מצוין.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]