וילונות הצללה למשרד

פתרונות הצללה למשרדים, וילון למשרד מהווים נדבך חשוב בתכנון הפנימי של המשרד.

עובד שבא בשערי המשרד, ועליו לעבוד מול מסכי מחשב או טלפונים חכמים, יהיה תלוי משמעותית בפתרון הצללה עמיד ואמין, אשר יחסום לחלוטין או חלקית את קרני השמש.

פתרון הגיוני ולא יקר יהיה הצבת מחיצה ניידת לייד החלונות, אולם הוא אינו ישים הן בשל ריבוי העובדים והן מטעמי פגיעה בעיצוב המשרד. הצבת וילון ייעודי בכל חלון לעומת זאת, תפתור את הבעיה.

סוגי פתרונות הצללה למשרד

קיימים סוגים רבים של וילונות הצללה.

כפי שצויין לעיל, ניתן להציב וילון בכל חלון או להרכיב תריסי קבע, אשר עולים ביכולת ההצללה שלהם על תריסי גלילה פנימיים.

החסרון בתריסי הקבע הוא מחירם היקר, אף על פי שזהו התריס המספק את ההגנה הטובה ביותר מאור השמש.

לעומת זאת, התקנת וילון גלילה אינה כרוכה במשאבים כלכליים גדולים, והיא מספקת הגנה מרבית מן השמש.

וילון גלילה כפתרון הצללה הרמטי

דגם מומלץ באופן מיוחד הוא וילון זברה : זהו וילון גלילה המחולק למלבנים אשר מכילים שני צבעים מתחלפים, וכאשר הוילון סגור, שני הצבעים מוצגים.

כאשר הוילון נפתח לעומת זאת , המלבנים בעלי הצבע המשני זזים בזווית כלפי מעלה עד להיעלמותם המוחלטת, וחשיפת אור השמש במקומם. הפעולה מתבצעת על ידי סיבוב פשוט של ציר גלילה.

וילון הצללה כאמצעי עיצוב למשרד

כדי  לבחור וילון גלילה זברה למשרדכם, חשוב לבחור בראש ובראשונה את סוג העיצוב האופטימלי עבורו: צלמו את החדר ונסו להתאים וילונות למשרד בצבעים שונים עבור התמונה שיצרתם. פרמטר נוסף אשר חשוב לשים לב אליו הוא מידות הוילון: עבור דלת בגודל סטנדרטי מקובל להציב וילון בגובה 2.60 מ’ ועבור חלון – 1.60 מ’. יש להציב וילון אשר רוחבו גבוה ב- 15-20 ס"מ מרוחב החלון ליצירת ההצללה המקסימלית האפשרית.

פנייה לעזרה מקצועית בתחום העיצוב

במידה ואינכם בטוחים בבחירת וילון גלילה ראוי, ניתן לפנות למרכזי ההזמנות השונים, ולקבל מהם סיוע וייעוץ מקצועי. מעצבי הפנים ימליצו לכם על סוגי וילונות למשרד העשויים להתאים למשרדכם, ותכלו לבחור מבין האפשרויות שהם יציגו בפניכם.

שמירה על סטנדרט עיצוב במחיר נמוך

זהו יתרון נוסף של וילון גלילה זברה: הוילון, אשר מהווה עבודת מעצבים לכל דבר ועניין, יעשיר את המראה הפנימי של משרדכם לאין ערוך, ובמחיר מציאה ביחס לכל פתרון הצללה אחר: תריס קבוע, כפי שהוזכר לעיל, הוא פתרון יקר ועל כן אינו כלכלי. וילון קבוע או תריס ידני אינם מגיעים לרמת ההצללה של וילון גלילה זברה, המסוגל לייצר החשכה או הארה מלאה באמצעות הגלילה.

התקנת הוילון

התקנת וילונות למשרד היא הקלה ביותר בכל תחום פתרונות ההצללה: בעוד שתריסי הקבע מצריכים התקנה ממושכת ולא פשוטה, וילון גלילה זברה מצריך מספר קצוב של דקות, ומספק, הלכה למעשה, את רמת ההצללה הטוטאלית שמספק התריס הקבוע. גם השימוש המעשי בוילון זה נחשב לפשוט ביותר, כאשר הוא מתבסס על הגלילה שלצדו, ללא שום אמצעי אלקטרוני או מכני נלווה.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]