כיצד נבחר וילון לחדר הילדים?

לבחור וילון לחדר הילדים, מתוך המבחר הכמעט אינסופי הקיים היום בשוק – זו לא משימה קלה. וילונות ונציאנים, רומאים, פנלים, רינגים, פלדים, פליסה, מיקדו, וילונות גלילה והרשימה עוד ארוכה. איך ההורים אמורים לאתר בכל זה את סוג הווילון המתאים ביותר לקן הגוזלים היקרים שלהם? איך יודעים מה באמת טוב ונכון ואיך מתאימים את הווילון לצרכים הספציפיים של הילדים? הנה לכם כמה נקודות למחשבה.

גיל הילדים – וילונות לכל ילד ובכל גיל

קודם כל – בני כמה הילדים שלכם? תסכימו שחדר ילדים בני 12 או 16 לא נראה כמו חדר ילדים בני 3 או 5. הן מבחינת הפונקציונאליות של הווילון והחדר עצמו והן מבחינת העיצוב – גילם של הילדים הוא זה שמשפיע בסופו של דבר על סוג הווילון. מלבד כך, לילדים בוגרים יותר יש כבר רצונות משל עצמם כך שבחירת וילונות מוכרחה להתייחס גם לדעתם ולטעמם. עם זאת, כמו בכל דבר אחר, ההורים הם אלה שיעניקו את הטון ויכוונו את הילדים למה שבאמת נכון להם.

פונקציונאליות – דאגו לנוחות עבור הילדים

בשלב השני בוחרים את נושא הפונקציונאליות. חשוב מאוד שלילדים יהיה חדר נוח ונעים, לא חם מדי בקיץ אך מספיק מואר, לא חשוך מדי בחורף אך מספיק מחמם. וילון אמור לשמש למקור הצללה במהלך שעות היום ולמקור החשכה במהלך שעות הלילה. לכן, וילונות בחדרי ילדים צריכים להיות קודם כל פונקציונליים, גם בשבילם וגם בשביל הוריהם. כן, כן ההורים אלה שצריכים להסירם מידי תקופה כדי לכבס ועדיף שהמשימה הזו לא תהפוך למשימה סבוכה מדי שתבוא על חשבון ההיגיינה של הילדים.

אווירה – אל תשכחו את הפן העיצובי

ומה עם היופי והאסתטיקה? בוודאי שגם ההורים וגם הילדים רוצים שהחדר יראה מושלם מבחינה עיצובית והמבחר של היום בהחלט מאפשר זאת. היום בקלות ניתן למצוא וילון שהוא לא רק פונקציונאלי אלא גם מעוצב ואופנתי, כזה שמתאים לקו העיצובי הכללי של הבית או החדר וכזה שישמח את לבבות הילדים. מה שכדאי לקחת בחשבון, שאם כבר בוחרים וילון לחדר הילדים, בהחלט אפשר להתפרע. הילדים אוהבים צבעים עזים והדפסים גדולים אז מדוע בעצם לא ללכת על גוונים כמו כתום, ורוד, סגול, ירוק, צהוב או תכלת. את הגוונים הפסטלים הרכים והמשעממים תשמרו לחדרים אחרים.

וילון גלילה – פתרון מושלם לכל חדר

מתוך המבחר העצום של הווילונות לחדרי ילדים, וילון גלילה הוא הלהיט החם ביותר. הרבה בזכות המראה העדכני, הנקי והאופנתי שלו ולא פחות בזכות הפונקציונאליות המרבית שהוא מעניק לחדר. לכל מי שמחפש וילון שיעניק פתרון הצללה מושלם ובו זמנית שיתאים כמעט לכל סגנון עיצובי – מומלץ לבחור בווילון גלילה. וילון כזה נוח לתפעול ולניקיון, מגיע בשלל צבעים ועיצובים ומאפשר חדירת אור בשעות היום והחשכה מושלמת בשעות

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]