וילון אטום לאור

המקום הנכון לקניית וילון אטום לאור

מחפשים אחר וילון אטום לאור? אם כן, הגעתם למקום הנכון. חברת BLINDS-US מציעה שורה ארוכה של וילונות גלילת בד להצללה והאפלה המגיעים בצבעים שונים וברמות שונות אל אטימות לאור. מדובר בווילונות איכות חזקים ועמידים המגיעים עם אחריות לשנה, הניתנים להתקנה קלה וניקוי פשוט, ומאפשרים לכם לשלוט בצורה מיטבית בכמות האור החודרת אל החלל. הצוות המקצועי של חברתנו עומד לרשותכם וזמין לענות על כל שאלה והתלבטות, החל בבחירת הדגם ועד לגודל הנכון והצבעים המתאימים עבורכם.

היתרונות של וילון אטום לאור

וילון אטום לאור יכול לשמש במגוון מקומות אשר בהם רוצים להשיג מטרות של האפלה, הצללה, פרטיות ושליטה בכמות האור. כך לדוגמא, וילונות אלו יכולים לשמש לחדר שינה או סלון, שבהם רוצים לקבל דרגות שונות של הארה טבעית עד כדי האפלה מוחלטת גם בשעות היום. כמו כן, וילון כזה יכול להתאים למשרד, לחדר ישיבות וכדומה אשר בהם יש ליצור מעת לעת האפלה, למשל לצורך הצגת פרזנטציה וכמובן גם כדי לקבל את מלוא הפרטיות. חשוב להבין כי וילון אטום לאור אינו אומר שיש רק שני מצבים: פתוח ומואר או סגור וחשוך. למעשה, בעזרת הוילון תוכלו לקבוע בקלות רמות שונות של הצללה במצבים שבין פתיחה וסגירה מלאה, בין אם אתם מעוניינים לקבוע את התאורה המתאימה עבור צפייה בטלוויזיה, או שאתם מעוניינים לישון בשעות היום מבלי שהאור יפריע לכם. לוילון זה גם יש השפעה משמעותית על האווירה בחדר, לא רק בשל עיצובו וגווניו היפים, אלא מפני שהוא מאפשר שליטה בכיווני האור הטבעי. הוא גם יכול בהחלט לתרום לבידוד התרמי של החלל, למשל באמצעות חסימת קרינת השמש בימות הקיץ, ובכך לייעל את הוצאות החשמל.

אז איפה מתקינים וילון אטום לאור?

כפי שניתן להבין, וילון אטום לאור ניתן להתקין במגוון רחב של חללים ולשלל מטרות. כך לדוגמא, מבחינה עסקית הוא יכול לשמש במרחבים שונים שבהם צריך לעיתים הצללה והאפלה, למשל במרפאות וקליניקות רפואיות, באולמות אירועים שרוצים להקרין בהם מצגות וקליפים, במשרדים וחדרי ישיבות, בחללים שונים בבתי ספר, במוסדות ציבור וכן הלאה. וכמובן שווילון אטום מתאים לשימוש ביתי, למשל בסלון שבו רוצים לעיתים להשיג תנאים אופטימאליים לצפייה בטלוויזיה, ובחדרי שינה עבור מי שנוהגים ללכת לישון ולקום בשעות מאוחרות, ואינם רוצים שהאור יפריע להם.

פנו אלינו

כאמור, חברתנו מציעה קשת רחבה של וילונות גלילה להאפלה והצללה. לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון *5227.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]