טפטים בהזמנה אישית

להתאים למקום

שני השלבים החשובים והמהותיים ביותר בקניית טפטים הם הבחירה הנכונה והעבודה האיכותית. הבחירה היא מורכבת, מכיוון שטפט יכול בקלות להשתלט על כל הבית ולקחת אותו לכיוון עיצובי לא נכון. יש להתחשב בריהוט שיש בבית, במקום שרוצים להדביק את הטפט ובכל העיצוב כמכלול. הבחירה היא גם מאוד מאתגרת, מכיוון שיש מגוון עצום, עם צבעים ועיטורים ולעיתים פשוט קשה לבצע את הבחירה. לא בכדי שוכרים אנשים רבים מעצבי פנים על מנת שיקבלו את ההחלטות בעצמם והם יוכלו רק ליהנות מהתוצאות.

החלק השני, והמורכב לא פחות, הוא ההתקנה. יש אנשים שבטוחים שהם יכולים לבצע את התהליך בעצמם, אך לא מדובר במריחת דבק והצמדה אל הקיר. יש לעבוד בצורה מסודרת, עם כלי עבודה נכונים ולדאוג שההדבקה תהיה גם ישרה, גם ללא קימוטים או אי שלמויות, גם שלא תתקלף וגם שהעיטורים (אם יש כאלה) יהיו במקום. לכן, כל חברה שמוכרת טפטים בהזמנה אישית מספקת גם אנשי מקצוע שמבצעים את הפעולה הזו.

טאץ’ אישי

היתרון בטפטים בהזמנה אישית הוא שניתן לתת טאץ’ אישי ולהשתגע עם העיצוב בכל צורה שתרצו. אפשר לבקש צבעים ייחודיים, גודל שונה, או כל עיטור שעולה בנפשכם. הנראות היא הכול בבית, ואם יש אפשרות למצוא את הפריט המושלם, שווה לעשות זאת, לבטח אם הוא הולך להיות מוצב במקום מרכזי כמו הסלון.

העבודה של ההדבקה עצמה, כאמור, היא אינה פשוטה וכאשר מחפשים אחר הדבקת טפטים מחיר ועלויות רואים כי יש משתנים רבים בנושא. לשאלה כמה עולה הדבקת טפטים יש כמה תשובות, והן תלויות בסוג העבודה והחומר, ואפילו בוותק של איש המקצוע. שווה לחפש אנשי מקצוע איכותיים, וכאלו שעובדים עם החנות בה קניתם, על מנת לקבל את האפקט האידיאלי.

מחפשים טפטים בהתאמה מלאה, כאלה שישתלבו באופן מושלם בחלל וייצרו את הלוק שבו אתם מעוניינים? אם כן, Blind-Us היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון של פתרונות הצללה וטפטים בסגנונות שונים ומאיכות גבוהה. לסקירת כלל מוצרי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים בטלפון התקשרו ל – 072-276-3696

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]