אלמנטים עיצוביים חשובים בכל בית

עיצוב הבית בעזרת וילונות

עיצוב בית מאפס שווה ערך לחומר גלם ביד היוצר, מכיוון שבעיצוב הבית אפשר להגשים את כל הפנטזיות והרעיונות שעלו לראשינו במשך השנים. רבים העיצובים שמשאירים אותנו פעורי פה לנוכח העובדה שבן אנוש הצליח לעצב את ביתו בצורה כל כך מיוחדת ומקורית. אם ברצונכם שהבית שלכם יקבל גם כן ערך מוסף מבחינה עיצובית, הדרך לעשות זאת אינה דורשת בהכרח תקציבי ענק מכיוון שניתן להוסיף עניין לכל בית על ידי שילוב אלמנטים עיצוביים. להלן מספר אלמנטים עיצוביים חשובים בכל בית, שללא ספק יעשו את ההבדל.

ישנם דרכים רבות להוסיף לבית אלמנט עיצובי מרכזי כאשר וילונות הם ללא ספק אלמנטים עיצוביים חשובים בכל בית. וילונות הפכו עם השנים לפריט חובה בכל חלל וביכולתם להוסיף נגיעה לכל עיצוב שכבר קיים. לכן חשוב שלא להקל ראש בנושא וכדאי להשקיע בבחירת הווילון הנכון. ישנם סוגים רבים של ווילונות ביניהם, ווילונות בד, ווילונות גלילה, ווילונות רומאיים, ווילונות ונציאנים, ווילונות לולאה ועוד היד נטויה, כאשר לכל סוג ישנם היתרונות והחסרונות שלו. לכן, לפני בחירת וילון גלילה כדאי להגדיר מראש את מאפייני החלל, כמו גם את צרכיו השונים.

שטיחים ופורמייקה

בימינו בבתים רבים נעשה שימוש ברצפת פרקט לעיצוב הבית אולי בגלל העובדה שרצפת פרקט מעניקה לכל חלל תחושה של חמימות וכפריות את רצפת הפרקט אפשר למצוא מקור הפורמייקה . בנוסף, רצפות הפרקט מגיעות במגוון סגנונות וצבעים ועל כן האפשרויות הן רבות וניתן להתאים את רצפת הפרקט לכל עיצוב בכל בית. גם שטיחים הנם אלמנטים עיצוביים חשובים בכל בית מכיוון שהם עוזרים לתת את הטון הסופי ואף עוזרים בהגדרת ותחימת חללים. השימוש בשטיחים יוצר תחושה ביתית וחמימה והם קיימים במבחר של גדלים, הדפסים וסוגים.

דלתות מעוצבות, אביזרי פרזול

כיום כמעט בכל תחום, העיצוב תופס מקום מרכזי ולמרבה האירוניה, מה שאינו בנמצא הם דווקא אביזרים פשוטים. תחום הדלתות גם הוא צבר תאוצה בשנים האחרונות וכיום ניתן להעשיר את מראה הבית בעזרת דלתות מעוצבות. דרך נוספת להעשרת העיצוב היא על ידי פרזולים שונים כגון מטות מפורזלים לתליית וילונות, ווים לתליית מגבות או ידיות מפורזלות לדלתות הארונות.

תמונות, מדבקות קיר, מראות וטפטים

הקירות הנם מאפיין מרכזי של כל בית, וודאי רובכם שמתם לב, כי רוב הקירות בבסיסם לבנים. כמובן שכל קיר ניתן לצבוע וישנן גם טכניקות צביעה וטקסטורות מיוחדות של צבע שעשויות להעניק לבית מראה ייחודי. יחד עם זאת, אם אתם חסידים של המראה הלבן וכל מה שאתם רוצים הוא להוסיף קצת טאץ’ של אלמנטים עיצוביים, כל מה שעליכם לעשות הוא לקנות תמונות יפות, מראות מיוחדות או להדביק על הקירות טפטים ומדבקות קיר. מיותר לציין שכל אחד מהאלמנטים העיצוביים שצוינו להלן קיימים במבחר דגמים, גדלים וצורות ועליכם לבחור את הדוגמה שמתאימה לכם מתוך ההיצע שקיים וכך להגיע לעיצוב המושלם.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]