בחירת וילון לחדר ילדים

התאמת פתרון הצללה עבור חדר הילדים שלכם יכולה להיות שונה בתכלית מפתרון הצללה שייבחר בבית אחר. למרות שחדר ילדים ממוצע מכיל תפאורה עם אותם הצבעים פחות או יותר, לכל חדר יש את הסגנון הייחודי לו, וחשוב לשים את האצבע על אותו ייחוד.

הטפטים בחדר הילדים

בבתי אב רבים בישראל, נהוג לרכוש טפטים עבור חדרי ילדים. מדובר במדבקות בגודל של קירות, המיועדות להדבקה, במקום לצבוע את הקיר ידנית. טפטים אלו יכולים לשמש עוגן מצויין לרכישת פתרון הצללה: וילון גלילה זברה למשל, הוא וילון בעל שני צבעים הפרוסים בצורת שתי וערב על גבי פסי רוחב, והתאמתו לטפטים הצבעוניים פשוטה יותר מהתאמת וילון חד גוני.

צבעים דומיננטיים בחדרי ילדים

בדרך כלל, יכילו חדרי הילדים צבעים בהירים כפי שהוסבר במבוא. וילון זברה הוא פיתוח ייחודי אשר פותר בקלות את דילמת בחירת פתרון ההצללה: הוא ניתן לרכישה בצבעים אלו בדיוק, והצבתו בחדר תיצור המשך טבעי לגוון השולט של המצעים במיטה, של הטפטים והשטיחים בחדר.

תחסכו לעצמכם בהתקנת תריס

אם אין בחדר הילדים שלכם תריס, תתפלאו לגלות שאין בכך צורך אמיתי: קניית וילון גלילה מסוג זברה והתקנתו, מאפשרת לילדים שלכם ליהנות מהצללה מלאה כמו בתריס קבוע. המחיר זול משמעותית מתריס יקר, אך הוא מאפשר לכם איטום מלא מפני השמש תוך שימוש יעיל ונוח בגלילה המבצעת את האיטום והפתיחה.

וילון עם בורר מצבים

בשונה מוילונות ההזזה הקלאסיים, וילון גלילה זברה ייצור עבור הילדים שלכם מגוון רחב של מצבי ויסות: הם יוכלו לבחור בין פתיחה מלאה של שלבי הוילון, סגירה מלאה שלהם או מצבי ביניים המווסתים אור באופן חלקי, וכך מאפשרים לילדים ליהנות משליטה מלאה באביזר ההצללה.

זה אפילו בטוח לשימוש ילדים!

וילון גלילה זברה אינו מכיל חלקים חדים המסכנים את הילדים שלכם. הוא בר שימוש בחדרי ילדים הן בשל היותו מוצר בטוח, והן בשל הפעלתו הקלה. כך תוכלו לחסוך מעצמכם דאגות רבות, ואף לתת עצמאות לילדיכם בבחירתם האישית לגבי חדירת האור לחדר.

טיפים טכניים להתקנת וילון גלילה

מומלץ לצרוך וילון אשר ממד הרוחב שלו גדול ב- 15 ס"מ מרוחב החלון, ובגובה של 1.60 מ’ עבור חלון סטנדרטי – באופן זה תוכלו להבטיח וילון שיש לו יכולת לספק צל בצורה האופטימלית. בנוסף, מומלץ להכין את הילדים לשימוש בווילון, ולהסביר להם כיצד יש להשתמש בגלילה. לאחר ההתקנה הראשונית של הווילון, מומלץ לצפות בהם פותחים וסוגרים את הוילון לראשונה. ככלל, למעט סיבוב הגלילה אין פעולות נדרשות שעליהם ללמוד או לדעת.

ייעוץ לפני רכישת וילון

ניתן לקבל ייעוץ ממוקדי ההזמנות בכל נושא. הייעוץ יעסוק הן בפן העיצובי של וילון גלילה, הן בהתאמתו לחדר קיים, והן בנושאים טכניים העוסקים בהתקנת הוילון ובהפעלתו. תוכלו להיווכך שזהו הוילון הפשוט ביותר להתקנה, המצריך מאמץ קטן ביותר לשימוש יעיל.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]