איזה וילון הכי מתאים לכם?

התאמת וילון לבית או למשרד שלכם היא פעולה נדרשת, ובעלת השפעה רבה על סגנון עיצוב הפנים של המבנה. הבחירה אמנם תשיג תוצאות יפיפיות, אבל לפני כן היא כרוכה באלמנטים טכניים, שתלויים ביחס מידת החלון למידת הוילון הרצוי. חשוב להבין, כי יישומו של יחס זה יספק לכם פתרון הצללה אולטימטיבי גם בימים של שמש חזקה במיוחד.

ההיבט הטכני בבחירת וילון

יש לקחת בחשבון שני משתנים חשובים: מידות החלון, ורמת החשיפה של החדר לאור השמש. במידה ויש רמת חשיפה מופחתת עקב צל עצים או מבנה סמוך, ייתכן שלא יהיה הכרח לרכוש וילון כלל, אלא להסתפק בתריס זול ופשוט. באשר למידות הווילון, רוחב גדול ב- 15 ס"מ מרוחב החלון, וגובה 1.60 מ’ עבור חלון סטנדרטי, ייצרו עבורכם את פתרון ההצללה האופטימלי.

ההיבט האומנותי: וילון כאביזר לעיצוב הבית

לוילון שלכם יש השפעה מכרעת על עיצוב הבית והמשרד. כדאי לדעת, שבשונה מימי העבר, וילון זברה נעשה היום נפוץ בבתים רבים בשלל סגנונות העיצוב הרבים שלו. הצבע של הוילון למשל, מהווה פרמטר עיצובי מכריע על המבנה שלכם. תוכלו לרכוש וילון גלילה בעל צבע אחיד, או וילון גלילה בעל שני גוונים של צבע – וילון זה נקרא וילון זברה, נעים להכיר.

היתרונות של וילון זברה

מה זה בדיוק וילון גלילה בשלוש מילים: פתרון עיצוב מהפכני. ולמי שלא מכיר, מדובר בווילון עם סגנון עיצוב שדומה לזה של תריס גלילה: הפסים שלו מגיעים בצבעים מתחלפים, אך בשונה מתריס הגלילה, הוא ניתן לסגירה הרמטית ואטימה מוחלטת מפני השמש. פתיחה שלו תשנה את זווית פסי הצבע המתחלף, עד כדי העלמותם וחשיפת החלון לאור השמש במקומם. התקנת וילון זברה נחשבת לקלה באופן מובהק, והיא אינה מצריכה ידע מוקדם בהתקנת תריסים או כוונונם.

היתרונות של וילון בעל צבע אחד

בל נשכח את הווילון מהסוג הראשון: וילון מסוג זה עשוי להתאים לבתים בעלי סגנון עיצוב פנים קלאסי, המרכז צבעים אחידים בפינות השונות של הבית: בבתים בהם שיש המטבח, למשל, אינו עשוי מאבני קיסר צבעוניות אלא מכיל צבע חד גוני, וכך גם רובה של התפאורה הדוממת בבית. במקרה זה וילון גלילה חד גוני עשוי להתאים לחדר יותר מכל פתרון הצללה אחר.

מחירי וילונות גלילה

המחירים נקבעים על פי סוג הוילון, וגם על פי מידתו: מובן שווילון גדול הנדרש לכיסוי שטח רב יהיה יקר משמעותית מוילון המיועד לחלון קטן; וילון גלילה זברה, בהשוואה לווילונות גלילה חד גוניים, נחשב לפתרון הצללה זול ויעיל. גם אם ההוצאה תהיה כבדה עבורכם, ההתקנה והתפעול אינם מסורבלים, והם יחסכו לכם זמן תפעול יומיומי יקר.

כיצד לבחור את העיצוב המושלם לווילון שלכם?

לפני כל, בחנו היטב את מראה החדר בו יותקן הוילון, והעלו את כל הרעיונות האפשריים הקשורים למראה החדר: עיצובי טפטים, צבע או צבעי צבע הקירות, הרהיטים הקיימים, ואפילו הרצפה. בהמשך, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים לחוות דעת שניה ולשתף אותו ברעיונות שלכם. עכשיו, כל שנשאר הוא להתקין את הווילון שישדרג לכם את מראה הבית!

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]