וילון גלילה זברה לפרטיות מושלמת

גם למי שלא מצהיר על עצמו כחובב פרטיות גדול במיוחד, יש את הרגעים שהיה מעוניין להיות האדם היחיד על פני כדור הארץ, ולו לזמן קצר ביותר. סדר היום שלנו הוא אינטנסיבי, וכזה בו אנו רצים ממקום למקום, מהעבודה, לגן של הילד, לסידורים בדואר וכן הלאה. רובנו רואים מידי יום עשרות אנשים. כשאנחנו מגיעים הביתה, אין זה פלא שכל מה שאנחנו כמהים לו זו פיסת אינטימיות ופרטיות, זמן לעצמנו. מדהים לדעת כמה פריט קטן עושה את השינוי הגדול. וילון גלילה זברה הינו וילון שניתן לווסת את מידת אטימותו כך שישמור על פרטיות והפרדה בין פנים הבית למחוצה לו בצורה מושלמת.

וילונות איכותיים, יוקרתיים המשרים אווירת רוגע נעימה

על וילונות גלילה זברה דובר רבות בעולם עיצוב הפנים והם למעשה המילה האחרונה בתחום זה. מדובר בוילונות העשויים מחומריים איכותיים אשר גורמים להם להיות עמידים לאורך זמן. נוסף על כך, המנגון שלהם, של ויסות האור, תורם לאוירת רוגע מיוחד מכיוון שניתן לעמעם את האור המגיע מבחוץ, למעשה לווסת אותו ובכך לרכך אותו כך שישרה את האוירה הרצויה בחדר. באמצעות מנגנון זה, מתאפשרת יצירת אווירה משתנה בהתאם לרגע מסוים שבו אתם נמצאים. כך למשל, אם אתם נמצאים בסופו של יום עבודה ארוך, ניתן לעמעם את האור המגיע מבחוץ, וכך ליצור אווירה מסויימת של רוגע ונועם בבית.

תכונות מוצר התורמות ומעלות את איכות החיים

לוילונות יש שני תפקידים ברורים לרוב והם: לתרום לעיצוב הבית, לשמור על פרטיות עד כמה שניתן בעת הצורך ובמעט לרכך את האור. עם וילון גלילה זברה, מובטחים שני הראשונים במאת האחוזים. בזכות מנגנון הויסות של תאי הוילון, ניתן ליצור אטימות מלאה ובכך להבטיח את הפרטיות בצורה מושלמת – לכל הפחות את הפרטיות בהקשר של החלון. דבר נוסף, ויסות האור נעשה בצורה מבוקרת – אתם מחליטים כמה אור ייכנס לחדר מבחוץ. יחד עם זאת, וילון גלילה זברה עשוי מסיבי פוליסטר אשר שומרים על הטמפרטורה, ומבודדים אותה. כך הם שומרים על החדר מלהתקרר או להתחמם.

עיצוב פונקציונלי השומר על אחידות וניקיון בעת הרמת הוילון

התריסים של הוילון הם עמידים, ומכילים גימור אנטי-סטטי אשר תפקידו למנוע מאבק להצטבר על השלבים של התריס. כאשר מעוניינים בהרמה חלקית או מלאה של הוילון, ניתן להרימו באופן אחיד וזאת בגלל הרצועה התחתונה. בצורה כזו ניתן מראה אחיד של האור הנכנס אל פנים הבית. המשיכה וההרמה של התריסים היא קלילה ומדויקת בזכות המנגנון הידידותי של הוילון. הזברה בוילון, הרווחים בין השלבים, למעשה נותנים שליטה על כמות האור הנכנס, וכך ניתן לבחור בין המצב המואר ביותר לחשוך ביותר, או לחילופין למצב ביניים נוח ונעים.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]