וילונות לחדרי תינוקות

וילונות איכותיים לחדר הילדים

אור חדש נכנס לחייכם, תינוק חדש, מה מרגש יותר מזה? אחרי כמה ימים בבית חולים, ימים בהם עברתם, את והוא, מאור לחושך, מיום ללילה, מתאורת בית החולים הפלורסנטית לסביבה המחבקת של הבית הפרטי שלכם, התינוק מגיע לראשונה לחדרו – עכשיו מתחיל הדבר האמתי. חדר התינוק מושלם: המיטה, המובייל, השידה. עכשיו, כל מה שצריך לעשות בחודשים הראשונים, זה להעניק לתינוק את האווירה, התאורה הנכונה על מנת שיוכל, ממש כמו פרח עדין, לגדול ולפרוח בצורה הטובה ביותר.

נקי, בטוח ואלגנטי – וילון גלילה בחדר התינוק

אין טוב מווילון גלילה בחדר הילדים. יתרונותיו רבים ומיד נחל למנות אותם, אך עוד לפני כן נאמר, שכשם שהוא בטוח, מעוצב ושימושי, כך גם עלות התקנת וילון לחדרי תינוקות מסוג כזה אינה גבוהה במיוחד, ולכן התקנת פריט זה בחדר התינוק היא הכרח מתבקש.

וילונות גלילה – יתרונות ו… עוד יתרונות

כמובן שתרצו את הטוב ביותר עבור תינוקכם ולכן נתחיל בבריאות ובטיחות: וילון גלילה איכותי, עשוי מהחומרים המתאימים ביותר לחדרו של תינוקכם, עמיד לאבק – הוא הפתרון המועדף על כל ווילון אחר, עשוי בד או חומר דומה. במיוחד נכון הדבר לגבי וילונות לחדרי ילדים ולגבי וילונות לחדרי תינוקות, הרגישים מאוד לאור ולאבק בשנת חייהם הראשונה, ועלולים לפתח אלרגיה וקרדית אבק הבית. וילונות גלילה זברה מיוחדים מותאמים לצורך הפחתת סיכון זה. קיימים בשוק במגוון גדלים וצורות המותאמים לחדרי ילדים, בצבעים ובתדפיסים יפיפיים המקשטים את הווילונות.

וילון שקט, מגוון וצבעוני

שלל צבעים: עליזים, רגועים, חמים – מגוון רחב לבחירה לחדרו של תינוקכם. כמו כן ניתן לשלב ווילונות תואמים לחדרי בנות ולחדרי בנים ולהתאים את הווילון לריהוט החדר. פעולת החשכת החדר נעשית בצורה הקלה ביותר ושקטה, אשר אינה מפריעה כלל לתינוק כאשר הוא במצב של לפני שינה, או רק התעורר ממנה. יתרון חשוב נוסף הוא האפשרות לשליטה מלאה שלכם על כמות האור הנכנסת לחדר – פתרון מצוין ליצירת תנאי שינה אופטימליים לתינוק, יצירת אווירה רגועה המתאימה לכל שעה ביום, בין אם בין ערביים או שעות הצהריים כאשר השמש חזקה וברצונכם לקבל אור חמים אך לא חזק מדיי בחלל החדר.

בוקר טוב אחרי לילה שקט

הרגע בו תינוקכם מתעורר בבוקר, אין יפה ממנו. וכדי להתחיל את היום בצורה המלטפת ביותר, וילונות לחדרי תינוקות עם גלילה מאפשר לך לפתוח את שלבי הווילון בדיוק בזווית הנכונה האהובה על תינוקכם, על מנת שיתעורר בצורה חלקה, ידע שהבוקר בא, והגיע הזמן לצאת אל העולם. ובצהריים, כששעת השינה מגיעה, ותינוקכם מתחיל להיות מנומנם וישנוני, תוכלו לנצל זאת, להעבירו אל מיטתו, ותוך שניות, ללא בעיות, ביד אחת להשתמש בפטנט המותקן בווילון הגלילה, לסובב בקלות את מוט וויסות האור ולהחשיך את החדר לגמרי. מושלם. בדיוק כמו התינוק שלכם.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]