עיצוב המשרד באמצעות וילונות

המצגת מוכנה, הצוות יושב בדריכות סביב שולחן הישיבות הגדול, הלפטופ מחובר למקרן, ההרצאה יוצאת לדרך. בטוח עשית עבודה טובה, איך לא, עברת על החומרים עד שתיים בלילה – זה באמת נראה מעולה. אה… רגע. “מישהו יכול לסגור את הווילונות?”

וילון גלילה – עובד מסביב לשעון

אין פתרון פשוט וקל יותר מווילון גלילה איכותי ומעוצב עבור חלונות המשרד שלך. מצחיק להיזכר, אבל בעבר, לא היה נהוג להקרין מצגות במהלך היום ותמיד חיכו לשעות הערב על מנת שהשמש תשקע. בכל פעם שהיה צורך באטימת החדר לאור, אלתרו פתרון חלקי, היו מסיטים וילונות בד ענקיים ומכוסי אבק שתמיד נפלו או זזו ברגע הלא מתאים. אך כיום, בזכות וילונות גלילה דינמיים העשויים חומרים איכותיים וקלים לתפעול, היום הופך ללילה בסיבוב פשוט של מפרק כף היד.

צריך וילונות למשרד? שכח ממפרשי הסירה של פעם

מעבר להיותם יפים להפליא ומשלימים את עיצוב החלל בחדר, וילונות גלילה מספקים פתרון אידיאלי להצללה של חדר. מכיוון שהשמש לא עומדת באותו מקום כל היום, יש צורך בהתאמת התאורה כמה פעמים במהלך היום. בעזרת וילון גלילה דינמי, המותקן דרך קבע מעל החלון ויכול להיפתח פתיחה מלאה, כמו גם להיסגר עד הסוף, ניתן לווסת את כמות האור הנכנסת בקלות וביעילות. מי שכבר מותקן בביתו או במקום עבודתו וילון גלילה חדיש, יודע כמה כיף לשחק עם הווילון, לשנות זוויות, ולסדר שהאור יחדור מבעד לחרכי ה’תריסים’ בדיוק בכמות בה רצית, לקבלת תאורה מושלמת.

יש לנו 3 זברות במשרד

במיוחד במשרדים בעליי חלונות גדולות, בהם אחד מקירות המשרד הוא מעין קיר חלונות ענק, יש צורך בפתרון חכם ומהיר. וילון גלילה זברה הוא הפתרון הטוב מכולם, כזה  שייתן צל ויאפשר את החשכת המקום בקלות ובמהירות, ללא צורך להתעכב יותר מדיי על סגירה פתיחת הווילונות ויאפשר לבאי המשרד את התחושה הנעימה שמשרה וילון גלילה איכותי.

מעוצב, אלגנטי, קל לשימוש

מדובר בתכונות אותם אנו מחפשים בכל מוצר המשמש אותנו בחיי היום יום, בין אם במהלך יום העבודה במשרד, בבית או במקומות אליהם אנחנו מגיעים, כגון מסעדה, בית מלון ועוד. וילון גלילה מקיים את שלוש התכונות הללו בלי בעיה, וכאשר מתכננים את אבזור חלל העבודה שלכם, הוא הפריט הכיפי ביותר אשר תיהנו ממנו בצורה שוטפת. ואפרופו שטיפה – אין צורך לכבס או לנקות את וילונות הגלילה הללו. אתם יכולים להירגע ולשכוח כל הסיפור הזה של הורדת הווילון ותלייתו מחדש לצורך ניקיון. מדובר בווילונות העשויים חומר אנטי סטטי חזק ויציב שאינם דורשים ניקיון ומחזיקים מעמד שנים.

מה מסתתר מאחורי וילון מספר 5?

מפתיע מחדש כל פעם כמה כיפיים ויעילים הם וילונות הגלילה – בהיותם עמידים ומעוצבים, משרדכם ייהנה מפונקציונליות מלאה, מראה מצודד ושליטה על כמות האור הנכנס לחלל העבודה שלכם בכל שעות היממה.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]