ויסות האור באמצעות וילון זברה

אור רך ונעים שבוקע מבעד לחלון נופל ברכות על הרהיטים בבית ומעדן את האווירה, הופך כל חדר בבית לחדר שפשוט נעים לשהות בו. בעבר נהגנו לתלות וילונות גדולים וכבדים מבד, דבר שהצריך תלייה של מוט מעל החלון, ובמידה והוילון היה סגור, הוא חסם באופן מוחלט את האור הנכנס מהחלון. כיום כבר לא צריך לבחור בין החשכה מוחלטת של החדר ובין אור מלא שלעיתים הוא חזק מדי ולא נעים.

התקדמות טכנולוגית שמשנה את התמונה – וילון גלילה זברה

פתרון חדש ומתקדם הוא וילון הזברה מסוג הוילונות הנגללים. וילון זה ניתן כמובן לגלילה מעלה כאשר אנו מעוניינים לפתוח אותו לחלוטין ולתת לאור להציף את החדר, וניתן גם לחסום את האור כמעט לגמרי על ידי סגירה של כל השלבים של הוילון. וילונות מסוג זה לרוב נפתחים ונסגרים באמצעות מוט שנמצא בצד הוילון, או באמצעות מנוע חשמלי.

משחקי אור וצל

היתרון המשמעותי ביותר של וילונות גלילה זברה, הוא האפשרות לווסת את האור למספר אינסופי של מצבי ביניים – בין תאורה מוחלטת לבין חושך מוחלט. הוילונות בנויים כך שבין השלבים שלהם, שבזכותם מכונה סוג הוילון הזה “זברה”, נכנס אור רך ועדין לחדר. צורה זו של וויסות האור היא אידיאלית ביותר לאקלים הישראלי. לא תיאלצו לוותר על אור שמש טבעי כדי להאיר את הבית, אך גם לא תמצאו את עצמכם מסתנוורים לחלוטין מאור חזק מדי שגם מחמם את החדר יותר מדי.

התמורה הגבוהה ביותר לכסף שלכם

בהיעדר תכנון נכון, וילונות עלולים להיות עסק יקר מאוד. במרבית הבתים בישראל קיימים חלונות גדולים בכל החדרים בבית, וחלונות גדולים במיוחד בחדר האורחים. הסיבה לכך, היא כמובן שישראל היא מדינה חמה, בה השמש זורחת במרבית ימות השנה ולכן חבל שלא לנצל אותה. וילונות גלילה זברה הם וילונות לא יקרים באופן יחסי, וכאלה שיתנו לכם תמורה גבוהה לכסף אותו בחרתם להשקיע בהם. מלבד עלותם הנמוכה, וילונות גלילה זברה גם יחסכו לכם לא מעט בחשמל, כיוון שהם יאפשרו לכם לנצל את כל שעות היממה המוארות, ויסייעו במניעת חימום הבית בימות הקיץ הלוהטים.

וילונות שהם יותר מאשר פריט שימושי

אמנם וילונות גלילה זברה הם פריט פונקציונאלי ונוח, אך הם יכולים להיות גם פריט עיצובי מעניין ויפה. הוילונות יכולים לשדרג את מראה החדר לבלי היכר מבחינת צבע – תלוי בצבע בו תבחרו. וילונות מסוג זה מגיעים בכל מיני סגנונות עיצוביים וצבעים. בנוסף, האור הרך המתקבל מהאור הנכנס לחדר דרך וילון הזברה, משפיע באופן מכריע על מראה החדר ועל האווירה השוררת בו. ויסות האור הוא המרכיב החשוב ביותר באפקט המתקבל מהוילונות המיוחדים האלה, וניתן לשלוט בו באופן שלא ניתן לעשות בוילונות אחרים.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]