בחירת וילון לחדר השינה

הבוקר מאיר, הציפורים מצייצות, קרן שמש קטנה ונעימה חודרת מבעד לחלון ומאירה באור רך את המיטה שלכם. אתם יודעים שזהו הזמן לקום, אך מחליטים להתפנק עוד קצת במיטה. התמונה הפסטורלית הזאת היא ללא ספק הדרך המושלמת להתעורר בבוקר, וכל כולה תלויה בסך הכל בפריט אחד פשוט – וילונות.

לבחור את סוג הוילונות

בחירה ותכנון נכון של הוילונות לחלונות חדר השינה שלכם, הם הדברים החשובים ביותר בעיצוב חדר השינה. שלא כמו חדרים אחרים בבית, אור שמש חזק מדי שנכנס דרך חלון חדר השינה, עלול להיות מאוד לא נעים ואף מעצבן. אותו אור, עלול לגרום לכם לפתוח את היום בצורה פחות טובה, להתעורר מוקדם מדי, או לסבול מחום כאשר אתם ישנים בשעות היום. במקום כל אלה, תוכלו לקום ברוגע ולווסת את האור והצל כך שיהיו בדיוק במינון האידיאלי עבורכם, בכל שעה בה אתם בוחרים לישון.

חדשנות פשוטה – וילון גלילה

וילון גלילה הוא אולי ההמצאה הפשוטה אך היעילה ביותר בתחום. וילון מסוג זה נשלט על ידי מוט לאורכו, אותו מסובבים כדי להרים ולהוריד את הוילון, או באמצעות מנועים חשמליים מסוגים שונים. קיימים סוגים רבים של וילונות גלילה, המאפשרים רמות שונות של שליטה בכמות האור הנכנס לחדר השינה. אחד הסוגים הפופולאריים ביותר הוא וילון גלילה מסוג זברה, שמחולק לשלבים ומכניס אור עדין ורך לחדר. וילון מסוג זה גם מאפשר טווח רחב של מצבי תאורה, על מנת שתוכלו להתאימו לכל שעה ביממה.

אין צורך לקרוע את הכיס

כדי להחליף את וילונות חדר השינה לוילונות המתאימים ביותר, אין צורך בהשקעה כספית כבדה. וילונות גלילה ניתן למצוא בשלל סוגים ובמחירים נוחים לכל כיס. הבחירה בוילונות גלילה עשויה, בנוסף, לחסוך לכם בעלויות עתידיות של תאורה לחדר, כיוון שתוכלו לנצל בצורה הטובה ביותר את האור הטבעי הקיים. וילונות אלה יוכלו לחסוך לכם בעלויות החשמל, היות ולא תצטרכו לקרר את החדר בימים חמים, כפי שהייתם צריכים לעשות ללא וילון מתוחכם המאפשר שליטה על האור והחום.

אווירה מכל סוג

הוילון הנכון בחדר השינה יכול לייצר כל אווירה שתבחרו. אם ברצונכם לייצר אווירה רומנטית, תוכלו לשחק עם הצללים ולהכניס אור מועט לחדר. לאווירה של פתיחות ותחושה של מרחב גדול, פתחו את הוילונות והכניסו הרבה אור לחדר. הצבעים והסגנון העיצובי של הוילון יקבעו במידה רבה את הרגשתכם, כיוון שזהו המקום בו אתם מתחילים ומסיימים את היום.

להאיר בסטייל

מלבד השימושים המובנים של וילון חדר השינה, מתפקד הוילון גם כרהיט לכל דבר. בדיוק כפי שבחרתם את המיטה, השידות והתמונות שתלויות על הקירות, גם את הוילונות חשוב להתאים מבחינת הצורה, הצבעים וסגנון העיצוב לחלל החדר ולרהיטים האחרים המרכיבים אותו. הוילון הנכון יכול לשנות את החדר מקצה לקצה.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]