חמישה טיפים לשדרוג מראה חדר האורחים

לא סתם נקרא הסלון “חדר אורחים”. הסלון הוא החדר החשוב בבית, הוא הפנים של הבית והמקום שפוגש כל אדם שמגיע להתארח בביתכם. כדי לשדרג את מראה חדר האורחים אין צורך להוציא הרבה כסף או להחליף את כל הרהיטים. לפעמים מספיק לשנות פריטים קטנים שישנו את כל האווירה. איך עושים זאת? הנה חמישה טיפים לשדרוג מראה חדר האורחים

וילונות – וילון גלילה זברה או וילונות רגילים

תאורה היא הדבר החשוב ביותר בחדר. התאורה היא האלמנט שקובע את האווירה של חלל חדר האורחים שלכם. כדי ליצור אווירה מזמינה וחמימה, יש לבחור נכון את וילונות חדר האורחים. כדאי לבחור בוילונות שיוכלו להצל בעת הצורך, אך כאלה שלא יחשיכו את החדר יותר מדי ויצרו אווירה אפלה ולא מזמינה. וילון גלילה זברה הוא הפתרון המודרני, הנוח והפשוט ביותר לוויסות האור בבית. וילון מסוג זה מגיע במגוון צבעים וסגנונות עיצוביים, וביכולתו לשדרג את חדר האורחים לבלי היכר.

צבעים עזים

צבע הוא כלי נהדר ליצירת שינוי משמעותי בבית, שלא יעלה לכם כמעט במאמץ ובכסף. כדאי לצבוע חלק מקירות הבית בצבע בולט שישתלב עם צבע הרהיטים שלכם. אין צורך לצבוע את כל הקירות של חדר האורחים. להיפך, אם תצבעו רק קיר אחד, הצבע שלו יבלוט הרבה יותר בחדר האורחים.

שימוש מקור הפורמייקה הוא כלי מעולה ליצרת מראה חדשני

שטיחים- יותר מסתם פיסת בד

כאן צריך להיזהר שלא להגזים. שטיח גדול מדי או בולט מדי עלול לבלוע את יתר החדר כך שלא תצליחו לראות דבר מלבדו. אם תבחרו את השטיח הנכון, תיצרו אווירה נעימה וביתית, אך לא מוגזמת.

תמונות וציורים

לא צריך לתלות יצירה של ואן גוך על הקיר כדי לקבל את האפקט שנותנת תמונה יפה שמשתלבת בחלל חדר האורחים. גם כאן, לא כדאי לבחור תמונה שבולטת יותר מדי. שימו לב לצבעים של התמונה או הציור שאתם תולים, אך לא פחות חשוב מכך – שימו לב לגודל התמונה. אם יש לכם קיר גדול וריק, כדאי לתלות עליו תמונה גדולה שתיתן תחושה של חדר מלא יותר. לעומת זאת, אם חדר האורחים שלכם קטן וצפוף, כדאי לתלות תמונה קטנה או כמה תמונות קטנות, שידגישו את הקירות ויתנו תחושה של מרחב גדול יותר.

שעון קיר

לרובנו יש כיום שעון על היד או בפלאפון שצמוד אלינו רוב היום. כיום שעון קיר הוא פריט עיצובי לא פחות משהוא ממלא את תפקידו המקורי – להצביע על השעה. ישנם שעונים גדולים בעלי נוכחות עצומה, וישנם שעונים קטנים שמתפקדים כמו כל פריט אחר שמונח על שידה או מדף. כמו שבוחרים תמונות לחדר האורחים, כך גם בבחירת שעון יש להקפיד להתאים את גודלו למרחב של חדר האורחים. צבעו וצורתו של שעון הקיר הם כמובן מרכיבים חשובים שישדרגו לכם את הסלון לא פחות.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]