חמשת העצות הטובות ביותר לויסות האור

ויסות האור בחלונות של מבנים נעשה אקטואלי מתמיד, בייחוד נוכח ריבוי השימוש בסמארטפונים ובטאבלטים בעידן המודרני. מכשירים אלו, המבוססים על מסכים, זקוקים להגנה המרבית מפני השמש על מנת להציג לכם תמונה ברורה וחלקה. לרוב, פתרונות שמספקים הגנה מלאה מפני אור השמש יהיו יקרים מנשוא, אך וילון גלילה איכותי יספק פתרון זול ואיכותי לבעיה זו.

וילון הגלילה האמין בשוק

וילון זה נקרא “זברה”, בשל צורת הפסים שלו, בעלי הצבעים המתחלפים, וניתן למצוא וילון זברה בצבעים המועדפים עליכם. הפעלת הווילון היא פשוטה וקלה, ומתבססת על סיבוב הגלילה שלימינו. היתרון הגדול שלו מתבטא בשלמות שהוא יוצר בעת ההצללה, ורכישתו במחיר הזול ביותר עבור פתרון הצללה כלשהו.

ויסות מלא

על מנת לווסת את קרני השמש במלואן, בדומה לתריס קבוע, ניתן לסובב את הגלילה: הפעולה תנעל את הוילון, תוך חשיפת פסים שיוצבו בין הפסים הקבועים של הוילון ויחשיכו את החדר. בכך, וילון גלילה זברה יעניק לכם הצללה מלאה בסטנדרטים של תריסים קבועים.

שליטה ברמת הויסות

וילון גלילה זברה מאפשר לכם לשלוט ברמת ויסות האור. באמצעות הגלילה תוכלו לקבע את פסי הוילון בזוויות שונות, שיכוונו את עצמת האור הרצויה לכם. כך תוכלו לשלוט באופן מלא באור שחודר לחדרכם, ולהשפיע על האווירה הרצויה בו.

שליטה בגובה הווילון

באמצעות נצרה שנמצאת בצד ימין של הוילון, תוכלו לנצור את גובהו, וליהנות משלל מצבי ביניים בנוסף לפתיחה או לסגירה מלאה. אם תהיו מעוניינים לקחת הפסקת עבודה או לצפות בנוף הנשקף מהבניין מבלי להסתנוור מן השמש, זהו הפתרון המושלם עבורכם.

הגנה מלאה מהשמש ללא תלות בצבע הווילון

אם הורגלתם לחשוב שבווילונות הקלאסיים חשוב לשים לב לצבע שבוחרים כדי ליהנות מהצללה נאותה, דעו שלא כך פועל וילון זברה: הווילון יגרום להחשכה מלאה של החדר, ללא תלות בגוון הצבע. ניתן גם ליהנות מגוון בהיר וגם לזכות להגנה מלאה מהשמש, כזו אשר רק וילון זברה יכול לקיים.

וילון חסכוני

וילון זברה הינו וילון חסכוני בכל קנה מידה: ראשית, מחירו נמוך משמעותית ביחס לתמורה שהוא נותן: במחיר תריס קבוע ניתן לרכוש 5-10 וילונות גלילה בגדלים שונים. שנית, הוא קל להתקנה ואינו מצריך ניסיון מקצועי בענף הווילונות. אך היתרון הבולט ביותר שלו מתבטא בהפעלה היומיומית, המצריכה שימוש בגלילה בלבד, ללא ביצוע הגפות תריס שכרוכות במאמץ רב.

בחירת וילון זברה בצורה שקולה

הבחירה מתבססת בראש ובראשונה על המידות של החלון שברצונך להגן עליו. רצוי לרכוש וילון מעט יותר רחב מרוחבו של חלון זה על מנת למצות את כל יכולת ההצללה. בנוסף, חשוב לבחור צבע שישתלב עם המראה הפנימי של החדר: מומלץ לבדוק מהם הצבעים השולטים בו, ואף לערוך צילומים שלו לשם ביצוע בדיקה זו. כדאי להתייעץ עם מעצב פנים ואף ליצור קשר עם מרכז ההזמנות.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]