איך למדוד וילונות לקראת התקנת וילונות ?

כל אחד יכול למדוד וילון גלילה

אנחנו מאמינים שכל אחד יכול למדוד בעצמו את החלונות שלו. לא מוכרחים להוציא עוד כסף עם קצת השקעה בשיטת “עשו זאת בעצמכם”. כשמגיעים לבחור את הווילון שאתם חולמים עליו, חשוב לדעת את מירב הפרטים כדי שהמוצר יתאים לכם בדיוק. והעיקר – תמיד תוכלו להזמין איש מקצוע שיבצע את ההתקנה.

ארגז הכלים למודדים המתחילים

אל דאגה, זה לא מורכב מאוד. כדי לקבל תוצאות מדויקות ככל האפשר, השתמשו במטר רץ ממתכת. אל תסתפקו בסרגל וסימונים על הקיר או בשיטות מאולתרות אחרות. קחו גם דף ועט עליהם תוכלו לרשום את תוצאות המדידה. כן, אפשר גם בטלפון.

מבפנים או מבחוץ?

לפני שמתחילים למדוד, הדבר החשוב ביותר הוא להחליט באיזה וילון עסקינן. האם את הווילון שלנו נתלה מפנים מסגרת החלון, או מחוצה לה? תלייה מפנים החלון דורשת את האפשרות להתקין את הווילון בתוך מסגרת החלון תוך קביעת הווים במשקוף. כאשר תולים מבחוץ הווילון נשען על מוט שמעל מסגרת החלון. בצורה כזו, על הווילון לכסות שטח גדול יותר משטח החלון עצמו.

איך למדוד לתלייה מפנים מסגרת החלון?

התחילו במדידת רוחב החלון בשלושה מקומות שונים, ובעדיפות: למעלה, במרכז ולמטה. רשמו את התוצאות על דף וסמנו את התוצאה הצרה ביותר, בה תשתמשו עבור ההזמנה שלכם. אין צורך לערוך חישובים נוספים. היצרנים כבר יידעו להתאים את התריסים והצלונים כך שלא ישרטו את המשקופים בזמן שהם נפתחים או נסגרים. לאחר מכן יש למדוד את גובה החלון. שימו לב שיש למדוד את פתח החלון עצמו, מקצהו התחתון ועד הקצה העליון. גם כאן יש למדוד בשלושה מיקומים, מימין משמאל ובמרכז, ולסמן את התוצאה הארוכה ביותר.

איך למדוד לתלייה מחוץ למסגרת החלון?

השיטה בסך הכל דומה מאוד. במקרה של תלייה מחוץ למסגרת החלון חשוב לדעת שיש אפשרות לתלייה של תריסים וצלונים על המשקוף או שולי החלון, ואפשרות של תלייה על הקיר שמעל לחלון. אם אתם מעוניינים בתלייה על המשקוף, מדדו את רוחב המשקוף העליון. אם התלייה תתבצע על הקיר, חשבו מראש מהו גודל הווילון או התריס שאתם מדמיינים. ההמלצה הסטנדרטית היא להוסיף לרוחב החלון 5-7 ס"מ מכל צד. במקרה הזה כדאי לתת את הגודל המדויק של הווילון שאתם מחפשים. במדידת הגובה התחשבו גם בנוכחותו או חסרונו של אדן חלון בולט, שידרוש תוספת קטנה לאורכו של הווילון. גם במדידות אלו יש למדוד שלוש פעמים בשלושה מיקומים שונים.

צריכים עזרה?

רואים? זה די פשוט. אבל במידה ואתם רוצים להיות בטוחים, במקרה שיש לכם חלונות רבים שמחכים לווילון חדש, חלונות במיקומים שקשה להגיע אליהם, חלונות בצורות ייחודיות או שאתם פשוט מעוניינים להזמין וילונות בד מסוגננים – מומלץ להתייעץ איתנו!

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]