עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה

מי מאתנו לא היה רוצה להיכנס הביתה ולהרגיש כמו בממלכה פרטית משלו, שמעוצבת ומתוכננת במיוחד לפי הצרכים והטעם שלו. כאשר מעצבים דירות יוקרה, אחת המטרות העיקריות היא הרגשת הנוחות של בני הבית, לכן ישנה חשיבות רבה לחומרים שבהם משתמשים. דירת יוקרה משדרת פינוק ושפע שאותם יוצרים על ידי שימוש בחומרים הנכונים ובחירת אנשי המקצוע הנכונים.

מהי יוקרה? במילה אחת: איכות

החלטתם שאתם רוצים לעצב את הבית בסגנון יוקרתי. מזל טוב! אז מהי בעצם יוקרה? עיצוב בסגנון יוקרתי שם דגש גדול מאוד על האיכות של הפריטים. בבית יוקרתי לא תמצאו רהיטים שנקנו בחנויות המסחריות, כאלה שיש בבית לחצי ממדינת ישראל. הפריטים והרהיטים בבית צריכים להיות באיכות גבוהה מאוד מה שאומר שגם המחיר שלהם גבוה יותר. פריטים אקזוטיים ונדירים הם מצרך שאנשים אוהבים להתפאר בו ובדרך כלל הם גם עולים הרבה כסף מכיוון שהם מצריכים לעיתים נסיעה רחוקה, לכן גם פריטים נדירים מככבים פעמים רבות בבתי יוקרה.

קודם כל תחליטו באיזה סגנון אתם בוחרים

אם אתם רוצים באמת ליצור תחושה של יוקרה, גם עבור מי שבא אליכם, אבל יותר חשוב עבור עצמכם, תחליטו קודם על הסגנון העיצובי שיאפיין את כל הבית. הסיבה לכך שכדאי לבחור בסגנון מסוים היא למנוע הרגשה של בלגן וחוסר סדר וליצור שפה עיצובית אחידה. איזה סגנון אתם אוהבים? קלאסי? מודרני? מינימליסטי? כדאי גם לבחור במעצב פנים שמבין אתכם ואת הצרכים שלכם והוא גם מומחה בסגנון שבחרתם. בחרו במישהו שאתם מרגישים שישקיע בכם את הזמן הדרוש, שיספק לכם את התמורה הראויה לכסף שלכם ושלא מפחד מאתגרים.

וילון גלילה ותאורה – הפרטים שעושים את ההבדל

כדי ליצור מראה יוקרתי יש צורך להשקיע בפרטים הקטנים שיצרו את האווירה היוקרתית בבית. קחו לדוגמא את הוילון שיש לכם בבית ותחליפו אותו בוילון אחר, בסגנון שבחרתם. אם אתם הולכים על קו קלאסי, אתם יכולים לבחור למשל בוילון עם תחרה. אם בחרתם בסגנון המודרני תוכלו לבחור בוילונות חלקים בצבעים שישתלבו עם הצבעים של החדר. התאורה בבית אולי מרגישה לנו כדבר שולי שתפקידו היחיד הוא לספק אור, אך למעשה גופי התאורה שנבחר יכולים לעשות שינוי גדול בחדר. במקום לבחור במנורה פשוטה ורגילה, ניתן לבחור בנברשת מהודרת בעלת מראה יוקרתי שתשלים את המראה של החדר ותתכתב עם שאר הרהיטים.

אפילו הריצוף צריך להתאים

כמו שכבר אמרנו, הבית צריך לדבר בשפה אחידה. לא מספיק להחליף את הוילונות כדי לקבל מראה יוקרתי, יש צורך במהפך כולל. לכן כדאי לשקול להחליף גם את הדברים הבסיסיים כמו הריצוף, המטבח והסלון כך שיתאימו לרוח העיצוב היוקרתי. אם יהיה לכם ריצוף שמתאים למטבח, לסלון ולכל הרהיטים, הבית שלכם יוכל להיות באמת הבית היוקרתי המושלם.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]