עיצוב חדר האמבטיה

עיצוב חדר האמבטיה

חדר האמבטיה שלכם יכול לקבל משמעות שונה לחלוטין לאחר שתוסיפו לו וילון רחצה מעוצב ומעניין. לא הרבה מכירים את האפשרויות האינסופיות שניתן לקבל כשבאים לבחור וילונות לחדר האמבטיה. ניתן למצוא כיום אין סוף סגנונות מעוצבים של וילונות לאמבטיה החל מחנויות לכלי בית באזור המגורים ועד לחנויות מקוונות מכל העולם. החל ממחיר של 40 שקלים ועד לאלפי שקלים. והכל, בהתאם לטעמכם ולתקציבכם. וילונות לחדר האמבטיה כבר מזמן לא משעממים יותר וניתן למצוא עיצובים וסגנונות מגוונים ומעניינים. החל מהצבע הפשוט והחלק, עד לדמויות מפורסמות או ערים שיעזרו לכם למנוע משאר החדר ליהנות יחד אתכם ממקלחת חמה ונעימה.

עיצוב פשוט ויפה

כאשר באים לבחור וילון לחדר האמבטיה, הבחירות האמורות להיות פשוטות יחסית, יכולות להפוך מורכבות קצת יותר וזאת, בשל המבחר העצום שקיים היום. מבחר הווילונות לאמבטיה היום, וגם הפשוטים ביותר, הוא עצום וישנן אין ספור אפשרויות. לאלו מכם המעוניינים להעניק קצת יותר תשומת לב לבחירת הווילון המתאים ביותר לחדר האמבטיה שלכם, אבל עדיין לדבוק בעיצוב הקלאסי, תוכלו למצוא עיצובים פשוטים ומרהיבים שילכו מצוין עם שאר הפריטים באמבטיה. גם העיצוב הפשוט ביותר יכול לנוע בין המחירים השונים, לכן מומלץ להגיע עם רעיון מסוים לווילון וכן גם עם התקציב המוקצה לפריט החשוב הזה. כך תוכלו להעניק את המראה הייחודי לחדר האמבט שלכם מבלי לחרוג מהתקציב שקבעתם.

צ’רלי צ’פלין, ברווזים מצוירים וגונדולות בוונציה

אם תלכו היום לחנויות כלי בית או תבקרו באתרים לעיצוב הבית, תתקלו בלא מעט וילונות בעיצובים שונים שיכולים להוסיף פן מעניין ואף משעשע לחדר האמבטיה שלכם. לאלו מכם שרוצים קצת לשבור את השגרה של וילון אמבט חלק או בעל צורות שלדעתו משעממות, ישנה האפשרות למצוא וילונות עם עיצובים מעניינים כמעט בכל מקום. החל מציורי ברווזוני האמבטיה המפורסמים, אל תמונות מרגיעות של טבע וערים בעולם, מפורסמים, ציורים מפורסמים ואפילו עיצובים משעשעים כמו טבלת היסודות הכימיים ודף הבית של מכשירי הסלולר השונים. במידה ולא מצאתם בחנויות השונות הקרובות אליכם, תמיד תוכלו לפנות לאתרים שונים ולרכוש את הווילון שהכי מתאים לכם.

חומרים שונים, מחירים שונים

ניילון, פוליאסטר, ואפילו בד עשוי מצמח הקנאביס. חומרים שונים אלו, משמשים, בין היתר, לייצור וילונות לאמבטיה. חלקם עמידים יותר בטווח הארוך, חלקם יכולים לעבור כביסה וחלקם דורשים תכשירים שונים שיביאו לניקיונם. ככל שאיכות החומר ממנו עשוי הווילון עולה, כך מחירו. כאשר אתם מעניקים מחשבה בנוגע וילון גלילה האמבטיה שלכם, חשוב גם לקחת בחשבון את החומר שממנו יהיה עשוי. ברגע שתדעו את סוג החומר, כך גם תוכלו לדעת על עמידותו וכמה תצטרכו להשקיע בתחזוקתו. כפי שצוין מקודם, המחירים משתנים בהתאם לסוג החומר. וילונות העשויים מחומרים זולים, מחירם יכול להגיע עד לכ-100 שקלים. אולם, וילונות מחומרים איכותיים יוכלו להגיע למחיר של מאות ואלפי שקלים.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]