עיצוב מחדש של הבית מתחיל בוילונות

למראה של הבית יש משמעות כפולה, ואפילו פרדוקסלית: העיצוב שלו נועד להתאים קודם כל לנו, לבעלי הבית או הדירה – לאופיינו, להשקפותינו ולטעמנו המאד-אישי, אך הוא גם נועד להציג אותנו כלפי חוץ, לאורחים – להעביר להם מסרים שונים על עצמנו ועל היחס שלנו לעולם שמחוץ לבית. אז איך תדעו מתי נכון לבצע שינויים, ואיך לעשות זאת? כל התשובות כאן.

מתי לערוך שינוי בבית?

שינוי במראה הבית יתרחש כאשר אתם מרגישים שצריך לשנות משהו, וה"משהו" הזה תמיד יהיה פנימי – תהליך אישי שלפעמים אפילו לא ניתן להסביר אותו במילים. הפנים והחוץ בחיינו קשורים מאד זה בזה, ולא תמיד אנו מבינים זאת מספיק, אך אם נשכיל להבין זאת – נראה שהשינויים שערכנו במראה החיצוני של הבית הם בעלי השפעה עמוקה על אורח חיינו האישי: הם יגרמו לנו לשנות הרגלים, ויותר מהכל – להתבונן על העולם (ועל עצמנו) מנקודת מבט אחרת.

המקום הראשון שכדאי להתמקד בו – החלונות

כדי לשוות לביתכם מראה חדש לגמרי, יש מספר מקומות אסטרטגיים בבית שכדאי לחשוב האם ברצונכם לשנות אותם, וכן מספר אלמנטים שנחשבים לפשוטים מאד להחלפה. אלמנטים אלה לא חייבים להיות בהכרח גדולים ו"נוכחים" בחלל, אלא הם יכולים להוות שינוי טכני קטן, שיעשה עבודה גדולה. כך, המקום החשוב ביותר ממנו הכל מתחיל הוא החלונות, מפני שהם קובעים כמה אור יהיה לחדר, ובהתאם לכך יעוצב כל החלל.  כשאתם בוחרים וילון, חשוב מאד לשים לב לפונקציה שהוא ממלא, בהתאם לרצונותיכם: האם ביכולתו להסתיר לגמרי את האור? האם ברצונכם לראות את מה שקורה בחוץ כשהוא סגור? או שאתם מעוניינים במשחק בין השנים?

וילון גלילה, בד או זברה?

תוכלו לבחור מבין מגוון של וילונות, כאשר לכל אחד יש מאפיין בולט משלו. וילון זברה למשל, יאפשר לכם לשחק בין האור והצל במשחק מתוחכם ומחושב היטב, ואילו וילון בד ייתן אוירה זורמת ונינוחה. וילון גלילה לעומת זאת, הוא בעל נוחות רבה מבחינה טכנית, והוא גם אסתטי מאד. חשוב להבין שכל אחד מסוגי הוילונות – בין אם מדובר בוילון פשוט, וילון גלילה או וילון מתוחכם, יכול להגיע במגוון עיצובים, ולכן לא רק הצורה החיצונית חשובה.

לחדש את פני המשרד

עיצוב מחדש לא חייב להתבצע רק בבית, מאחר וישנם חללים נוספים שאנו מבלים בהם שעת רבות ביום, והם מעידים עלינו לא פחות ממה שמעידים עלינו חדרי הבית הפרטי שלנו כך המשרד – אליו אנו מגיעים מדי יום – יכול להשתדרג באופן משמעותי ולהראות לנו ולעולם שבחוץ מי אנחנו ומהי האמירה שלנו. גם כאן מומלץ להתחיל בחלונות, ולבחור וילון למשרד שיהיה פונקציונאלי ובעל נוכחות: ממש כמו בבית, תוכלו לבחור בין וילון בד, וילון גלילה, וילון זברה או כל סוג אחר של וילון למשרד, והעיצובים, גם בתחום זה, הם רבים ומגוונים.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]