עשרה טיפים לקישוט הבית

קישוט הבית נדמה לעתים כאקט שמצריך משאבים פיזיים וכלכליים רבים. אחרי הכל, אנו מבקשים לשנות את מצבו הפיזי של הבית בצורה מעשית, ולא לשרטט סקיצה של מבנה. אך למרות זאת, קיימים מספר צעדים פשוטים שבעזרתם תוכלו לקשט את ביתכם בקלות. גם נושאים שנדמה כי היו שמורים רק לבעלי מקצוע, כמו צביעה או התקנתו וילון זברה, ייראו לפתע פשוטים וקלים.

פרזול ארונות ומגירות

הזמנת פריטים שונים כמו ידיות למגירות ולארונות אינה כרוכה במאמץ כלכלי רב, וניתן למצוא פרזול איכותי במחירים שווים לכל כיס. ההתקנה מצריכה את הוצאת הפרזול הקיים תוך שימוש במברג בעל ראש ישר או ראש פיליפס, והתקנת הפרזול החדש במקומו.

אדניות

אדניות הן כלים חיוניים התורמים לעיצוב הבית. ניתן למצוא אדניות מעוצבות בשלל צבעים, שמכורח הצבתן על אדן החלון, עוד בטרם שתלתם צמחים פנימה, הבית נעשה ססגוני וצבעוני עבור כל מי שעובר ברחוב, וכמובן גם עבורכם.

וילונות

מאז ומעולם הורגלנו לחשוב שוילונות ניתנים להתקנה רק על ידי בעלי מקצוע או שיפוצניק מנוסה. וילון גלילה זברה הוא וילון ייחודי המאפשר התקנה קלה, ועיצוב ברמה גבוהה שמאפשרת לכם ליהנות משני צבעים על וילון אחד – ולכן הוא נקרא וילון זברה. כמו כן, הווילון מספק גם הגנה מפני השמש ברמה של תריס קבוע: וילון גלילה זברה מאפשר לכם למעשה לווסת את רמת האור, עד כדי החשכה מוחלטת.

טפטים

אם גם אתם חשבתם שעיטור קיר כרוך במאמץ ובעבודה סיזיפית בתחום הצביעה, לא תאמינו כמה אתם קרובים למימוש מטרה זו: מדבקות במידות של הקיר שלכם נמכרות במחירים נוחים, ובקונטור איכותי המדמה קיר צבוע. הדבקתן קלה, ואינה מצריכה זמן רב ומשאבים רבים מדי. במידה וכבר יש לכם בחדר וילון זברה, מומלץ לרכוש טפטים בעלי מרקם צבעים דומה.

שטיחים

ניתן לרכוש מגוון שטיחים מפוארים, אשר אינם עולים סכום כסף רב, אך בעלי מראה צבעוני ומשכנע. שטיחים אלו נמכרים גם בגדלים גדולים המאפשרים, תוך הנחתם בחדר המיועד, לדמות סיטואציה בה יש לכם שטיחים מקיר לקיר, אף על פי שהם אינם כאלו.

תאי אחסון

אין לכם מקום קבוע לנעליים, לבקבוקי השתייה מפלסטיק ולכל חפץ קטן אחר? הפכו זאת ליתרון! ניתן לרכוש תאי אחסון מעוצבים ויפים לאחסון זמני של בקבוקים לפני מיחזו,ר ולאחסון קבע של הנעליים שלכם.

תמונות וציורי קיר

ניתן לרכוש בירידי אומנות קטנים או בחנויות דקורציה שונות תמונות קיר לא יקרות, המוסיפות נופך רב לביתכם. תלייתן על הקיר, גם אם הוא ישן ולא צבוע כנדרש, גורמת לשדרוגו באופן מיידי, בצורה שאי אפשר להתעלם ממנה.

מפות שולחן

זהו פתרון קישוט הבית הפשוט ביותר: קנו מפות שולחן המתאימות למידות של השולחנות שלכם, והציבו אותן עליהם. הקפידו לעשות זאת במיוחד כאשר מגיעים אורחים, על מנת להציג בפניהם בית יפה ומקושט.

אהילים למנורות

נורת החשמל מחוברת לתקרה ללא בית מנורה? קנו אהיל בד ייעודי אשר נועד לקישוט נקודות תאורה ברחבי הבית: פשוט רכשו והרכיבו על הנורה. מחירי האהילים מתחילים ממחיר של 10 שקלים!

צביעת חפצים קבועים

פתרון זה נועד עבור חפצים ישנים אשר עדיין מממשים את ייעודם: במידה ויש לכם אדניות, פרופילים של חלונות ועוד חפצים חיצוניים ישנים אשר צברו לכלוך וחלודה, ניתן לצבוע אותם בצבעים חמים, כמו אדום או צהוב, להוספת גוון עשיר לחלק החיצוני של ביתכם.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]