איך לשדרג מראה של בית בלי להגזים בעלויות?

מי לא רוצה להפוך את הבית שלו ליפה יותר, מואר יותר, מעוצב יותר? המראה החיצוני של המקום בו אנו גרים אומר עלינו המון, והדבר נכון גם לגבי אנשים שנראה כלפי חוץ כאילו הם לא משקיעים במראה הבית שלהם, ואפילו אם הם מצהירים על עצמם ש"עיצוב לא חשוב להם"; אחרי הכל, כנראה שהעיצוב שאנשים אלה בחרו בו לביתם – גם אם זה לא נראה כך לכולם – בכל זאת כן מוצא חן בעיניהם.

לחסוך בעלויות

ייתכן מאד כי אותם “שונאי עיצוב” לכאורה טוענים שהעיצוב לא חשוב להם, פשוט מפני שהם לא מעוניינים להשקיע בכך סכומים רבים מדי של כסף, כי הרי ידוע ששיפוץ ועיצוב פנים הם יקרים מאד. אבל האמת היא, שהם צודקים בכך שהם רוצים להשקיע סכומים קטנים של כסף, אך הם טועים בטענה ששיפוץ ועיצוב חייבים להיות נחלתם של עשירים (או משקיענים) בלבד. אם אתם שוקלים לשדרג את המטבח למשל – חידוש מטבחים זהו תהליך שיכול להסתכם בכמה אלפי שקלים בלבד. זה כמובן תלוי בגודל המטבח, סוגי הארונות ועוד – אז כמו כל דבר בחיים, יש אפשרות לחסוך והרבה – רק צריך לדעת איך.

אז איך עושים את זה נכון?

חלונות

המקום הראשון בבית שיש לחשוב עליו בעיצוב פנים הוא החלונות: הבית הוא המראה לעולמנו הפנימי וגם לעולם שבחוץ, ולכן הקשר שבין השנים נמדד בראש ובראשונה בהם. מגוון פתרונות הצללה יסייע לכם בהחלטה לגבי כמות חדירת האור וויסותה, ותוכל לבחור בין וילון גלילה בעל אופי ביתי, או וילון מודרני אחר, דוגמת וילון למשרד. אל תתקבעו על סוגי וילונות ושמותיהם – חשבו על מה שמתאים לכם ולבית שלכם, ובהתאם לכך בחרו את הוילון. תוכלו לבחור בין פתרונות טכניים נוחים לתפעול כמו שיש באפשרות של וילון גלילה, או בפתרונות הצללה ייחודיים כמו שיש בוילון זברה.

צבעים

אמנם בשינוי שאינו דרסטי בבית לא תוכלו להחליף הכל, אבל בהחלט תוכלו לשחק עם מה שקיים, והרבה יותר ממה שנדמה לכם בהתחלה: חשבו על הצבע או הצבעים הדומיננטיים שתרצו שיהיו לחדרים השונים, והתאימו אליהם את האלמנטים שביכולתכם להחליף. כמובן שעליכם להתאים גם את צבע הוילון – בין אם בחרתם בוילון בד, וילון גלילה או וילון למשרד. אחרי שבחרתם את הצבעים, תוכלו להתאים להם חפצים שונים ומפתיעים בבית: ריפוד הכסאות, כלי אוכל, רהיטים קטנים ואלמנטים דקורטיביים קטנים נוספים.

אור וצל

לתאורה בבית, בין אם היא באה מבחוץ ובין אם מבפנים, יש חשיבות מכרעת באופי שיהיה לו. כשאתם בוחרים את פתרונות התאורה, חשבו גם על היום וגל על הלילה, והתאימו אותם כך שהם ישתלבו עם האור והחושך הטבעי. כמובן שגם לוילונות יש כאן תפקיד חשוב, ולכן כשאתם בוחרים את הוילון יש לחשוב מראש גם על פתרונות התאורה: וילון זברה או ונציאני למשל, יסייע לכם במשחק בין האור לצל, ואילו וילון גלילה יוכל לווסת עבורכם את האור כשהוא סגור, או להסתיר אותו לחלוטין – לפי בחירתכם.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]