אלמנטים דקורטיביים פשוטים שמשנים את פני הבית

מי לא חולם על שינוי רציני של מראה הבית שלו מדי פעם?… זוהי הזדמנות נהדרת להתחדש ולהתרענן עם קו עיצובי חדש, אמירה חדשה וכיוון שונה אותו אתם שואפים להציג לאורחים. אך הבעיה המרכזית היא שרוב האנשים אינם עושים זאת – פשוט כי העלויות יקרות. ומלבד זאת, אם כל בני האדם היו עורכים שינויים בביתם בכל רגע שהיה מתחשק להם, כנראה שאיש לא היה מזהה את ביתו של חברו, מכיוון שהבתים והעיצובים היו משתנים בקצב מסחרר. בשביל זה, טוב שיש בכל זאת יציבות ומראה אחיד, אבל טוב גם להתרענן מדי פעם עם שינויים קטנים אך גדולים – שיעשו בשבילכם את העבודה ובמחירים נמוכים.

וילון גלילה

כשמתקינים וילון חדש, למעשה משנים את פני הבית מקצה לקצה, מכיוון שבבחירת הוילון אתם למעשה קובעים את רמת ויסות האור שיחדור לבית ואת הצבע שיהיה לו. במקרה זה וילון גלילה יכול להיות פתרון יעיל מאד, מכיוון שהוא גם נוח מאד לשימוש, גם אסתטי מאד וגם מגיע במגוון עיצובים. ישנו גם סוג מיוחד של וילון גלילה המכונה זברה, אותו תוכלו לשלב גם כן בביתכם: זהו למעשה וילון גלילה רגיל, שהפטנט הגאוני בו העובדה שהוא עשוי פסים פסים – עם רווחים ביניהם. כך ניתן ליהנות מאור מרבי שנכנס לבית, אך מבלי להסתנוור.

שטיחי לינולאום

ממש כשם שניתן למצוא תחליף זול ויפיפה לתריס מאסיבי בדמות וילון גלילה, כך ניתן למצוא פתרון איכותי ומעוצב לתחליף לשטיח: שטיחי לינולאום (P.V.C) חודרים יותר ויותר לעולם עיצוב הבית, והדבר מבורך משתי סיבות – ראשית, זהו כלי עיצובי מרשים בעל מראה מכובד, ושנית – עלותו נמוכה מאד. מדובר בשטיחים המגיעים באורכים שונים, ועשויים מחומר עמיד ויציב. לרוב העיצובים של שטיחי לינולאום יחקו אריחים עתיקים, והדבר מוסיף המון צבע ורעננות לבית, בכל מקום שלא תבחרו להניח את השטיח.

תלה על הקיר

אם בעבר היתה מקובלת התפיסה המקובעת לפיה על הקיר יש לתלות רק שעון ותמונות, הרי שהיום ניתן ורצוי לתלות על הקיר הכל מהכל, ובאיזה עיצוב שרק רוצים: תוכלו לתלות על הקיר קולאז’ים, זכוכיות, מראות, מגוון שעונים, וילונות תמונות ואפילו חפצים שונים – והכל לפי המיקום שתבחרוL תוכלו לבחור שהשעון יהיה תלוי דוקא במקום נמוך ולא גבוה, או שהתמונות עצמן תהיינה הפוכות. כמו כן, תוכלו ליצור רצף של אלמנטים לתליה לפי צורות, גדלים א צבעים – הכל כחומר ביד היוצר. כיום מקובל לראות בקירות הבית, כמו בבית כולו, הזדמנות לביטוי היצירתיות, וכמה שיותר יותר טוב.

להתאים את העיצוב לחלל

בתוך שטף היצירתיות, יש לזכור כי הבית גם נועד לשימושנו האישי, מלבד היותו “כן הציור” שלנו. לכן, כדאי לחשוב על העיצוב בהתאם לייעוד החלל, ולהקפיד על התאמה מקסימלית של האווירה אותה משרה העיצוב למיקום המדויק בבית.

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]