כל היתרונות שיש בוילון גלילה זברה

וילון גלילה זברה הוא אולי הפטנט הכי שיקי, נעים לעין וחדשני שתראו בעולם הוילונות בזמן הקרובץ מדובר בהמצאה פשוטה אך גאונית, שלא רק תווסת לכם את האור בבית בצורה נעימה, אלא גם תשווה לו מראה נקי, מודרני ומעוצב. אז למה בעתם מתכוונים כשאומרים וילון גלילה זברה?

מהו הסוד של הוילון?

כשאומרים “משחקי אור וצל” מתכוונים בדרך כלל לוילון פשוט, שאינו מסוגל לפונקציות אחרות מלבד פתיחה וסגירה (או לכל היותר פתיחה חלקית). אנשים רבים מקווים לרכוש וילון חדש שיעשה את השינוי האמיתי ויצליח לשחק באמת עם האור והצל, אבל למעשה, כל עוד מדובר בוילון פשוט, הדבר פשוט לא ייתכן. וילון גלילה זברה, לעומת זאת, יעשה באמת את העבודה, מכיוון שיש בו מספר אלמנטים ייחודיים שהופכים אותו ליעיל באמת.

ליהנות מהשמש בלי להסתנוור ממנה

רק וילון זברה מסוגל לשחק באופן מושלם בין האור לצל, מכיוון שהוא מחולק לפסים עם מרווחים ביניהם, והדבר מאפשר חדירת אור מרובה, אך בדיוק במידה שצריך: בלי לקבל אור ישיר וחזק מדי מהשמש. תוכלו לבחור את הצבע שיהיה לוילון, וכך לשלוט גם כן על כמות האור. אך היתרון המשמעותי הנוסף של וילון זה, הוא שמדובר בוילון גלילה – וכך תוכלו לבחור האם להשתמש באפשרות של פתיחה בצורת פסים, בפתיחה חלקית של הוילון או בגלילתו המלאה למעלה.

נוחות בתפעול

וילון גלילה זברה נחשב לנוח מאד לתפעול, וכל אחד יכול להשתמש בו בקלות רבה. אם במקרה של התקנת וילונות (ותריסים) אחרים מתעוררות תקלות רבות, חוסר הבנה ואף נזקים לוילון, הרי שכאן אין אפשרות להתבלבל, והגלילה פשוטה, קצרה ואינה דורשת כוח פיזי כלל. עובדה זו חוסכת לכם מלבד טרחה וכאב ראש, גם כסף רב, מכיוון שברכישת וילון איכותי לא תצטרכו לשוב ולחדש אותו מדי כמה חודשים.

עיצוב

כמה פעמים קרה לכם שרציתם להתחדש עם אלמנט דקורטיבי לבית, אבל לא ידעתם להניח את האצבע על הדבר הנכון? רוב האנשים שמעוניינים בשינוי בבית, אינם רוצים לבצע שיפוץ או עיצוב מחודש רחב-היקף, ולכן הם מחפשים את הנקודה המשמעותית שתשנה את האווירה באמת. בין אם ביתכם מואר ובין אם לא, דעו כי וילונות הבית הם הקובעים בו את הטון, מכיוון שהם יכולים להעצים או לצמצם את כמות האור, וכך להתאים לבית את כמות האור האופיטימלית. מלבד הויסות המוצלח של האור שמציע וילון גלילה זברה, הוא מעניק גם קו עיצובי יפיפה וחדשני לבית, בעל אמירה ונוכחות. כשאתם בוחרים את הוילון שלכם, חשבו היטב על עובי הפסים, על הצבע ועל גודל הוילון, כך שהם יותאמו בדיוק לקו העיצובי ותו אתם מבקשים לשוות לבית מקור הפורמייקה .

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]