לגלות ולהסתיר – איך לעצב את קירות הבית בעזרת וילונות ?

וילונות לסלון

באופן טבעי כשאנחנו חושבים על וילונות אנחנו חושבים על חלונות. זה אמנם השימוש הנפוץ ביותר לוילונות, אולם לא היחיד. בעזרת מחשבה עיצובית שיוצאת מעט מהקופסא, אפשר להשתמש בוילונות גם לקישוט ועיצוב קירות, הסתרת נישות, דלתות, מדפים או חללים, הפרדה בין חללים ובאופן כללי לשיפור המראה והתחושה בחדר. עם וילונות האפשרויות מרובות והרבה יותר קל להחליף וילון המוסיף עומק ותחושה לקיר החדר מאשר לצבוע מחדש קיר.

בחדר השינה

וילון יכול לעזור להדגיש את הקיר שמאחורי המיטה בחדר השינה, ובאופן כזה להבליט את המיטה כנקודת המשען של החדר. נותר רק להתאים את הוילון לצבע הקירות ולסגנון הכללי של החדר. אם החדר מעוצב בסגנון פורמלי או וינטאג’י, כדאי לבחור בבדים קלאסיים, כדוגמת משי, סאטן או אפילו קטיפה. הבדים האלו מוסיפים רכות וחום לחדר, והכבדים מביניהם יכולים לעזור גם בבידוד חלקי

בחדר האורחים

גם בסלון אפשר להשתמש בוילון להדגשה או לחילופין לריכוך והוספת תחושת זרימה לחדר. אחד המיקומים הבולטים לווילונות בסלון עשוי להיות הקיר שמאחורי הספה הגדולה בסלון – וזה מתאים גם אם יש מאחוריה חלון וגם אם אין. אם הספה בעלת הדפס משלה, בחרו וילונות בצבע אחיד והתאימו אותו לאחד מהצבעים הבולטים בדוגמא שעל הספה. לחילופין, אתם יכולים להיות נועזים ולבחור בווילון עם דוגמא משלו לנגד ספה בצבע אחיד. אל תשלבו וילונות ורהיטים עם דוגמאות כדי לא ליצור עומס על המתבונן ותחושה לא נוחה. כדאי לבחור גם בד הנותן תחושה שונה מהריפוד של הרהיטים על מנת לשמור על גיוון ועניין.

בחדר האוכל

וילונות בחדר האוכל הם דרך בדוקה ליצור מראה מתוחכם עבור אלו המעוניינים בעיצוב וינטאג’, או פורמלי במהותו. גם כאן תוכלו לבחור בין שלל הבדים הקלאסיים והרשמיים כדוגמת סאטן או קטיפה. הסאטן מחזיר אור בצורה כזו שביחד עם נברשת עדינה ומנצנצת הוא מסייע ליצירת תאורה נעימה ומחקה נצנוצים של כלי אוכל מצוחצחים. עבור בעלי פינות אוכל פתוחות, הווילונות יכולים להיות פתרון נחמד להפרדה ברורה יותר בין המטבח לפינת האוכל או ביניהם לבין חדרים אחרים בבית.

ועוד המון שימושים

איך עוד אפשר להשתמש בווילונות או בוילון גלילה גם בלי חלון? אפשרות אחת היא למשל ליצירת סימטריה בחדר עם חלון אחד. חדר עם חלון אחד יכול להיראות לא מאוזן. בעזרת שימוש נכון בווילון אתם יכולים ליצור חלון מלאכותי, ולתלות וילון זהה במקום בו היה יכול להיות חלון. במקרה כזה כדי להשתמש בבדים עבים שחוסמים את רוב האור מלהיכנס, כך שהתאורה לא תדגיש את ההבדלים בין הווילונות במיקומים השונים. אתם יכולים גם לתלות את המסילה גבוה קרוב לתקרה, בצורה שנותנת תחושה של קירות גבוהים וחדר מרווח. בנוסף, וילונות יכולים להיות פתרון מושלם להסתרת נישות, מרפסות, מסדרונות או חללים לא מנוצלים. כאן שוב תצטרכו להשתמש במומחיות בחירת צבע הווילונות שלכם, ולבחור בין צבעים מנוגדים שיוסיפו אופי לחדר, או דווקא צבעים הדומים לצבע הקיר וינסו להשתלב במרחב. כך או כך, הווילונות כאן בשבילכם גם בדרכים שלא חשבתם עליהן, ויכולים לעזור לכם ליצור את עיצוב הבית המסקרן והנעים שחיפשתם.

 

מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תאמינו או לא, אבל טפטים לקיר עושים קאמבק! מעצבי פנים נורא אוהבת לעשות שימוש עם טפטים מעוצבים. למה? כי היום יש עיצובים חדשים וסטייליסטים לבתים. טפטים מעוצבים שיכולים להעניק שיק מיוחד לכל חדר. הם מעניקים מימד שונה של אופי לכל חדר. אז אם אתם מחפשים טפטים לקיר, בידקו את הטפטים המעוצבים שלנו. מגוון טפטים המותאמים לכל חדר וחדר.
וילונות בד הם פיתרון עיצובי טקסטילי פשוט וזול על מנת להשלים את עיצוב החדר או הסלון שלכם. יש לנו מבחר גדול של דוגמאות וסגנונות. אל תוותרו על וילון לחדר, הוא מעשיר ונותן תחושה ביתית וחמימה
[wc_errors]